大肥仲整咗個杯麵,有好多料可以揀呢~
搞掂~
呢啲都係地區限定品
超級多杯麵,一日食一款都唔知要食幾多日
因為一開始買咗大阪周遊卡,所以本來打算去大阪府咲洲行政大樓展望台,順便去食豬扒飯,不過諗諗吓又好似唔係好順路,所以最後只係去咗難波駅嘅分店食豬扒飯。
之後去咗附近周圍逛,見到有間鶴橋風月。。。之前成日見啲網友介紹,既然咁啱見到又入去試吓先,反正未正式試過大阪燒,除咗大阪燒,我哋仲叫咗個蛋餅添~
大阪燒出場~
因為一開始已經知天保山嗰個摩天輪維修緊無得坐,所以打算去Hep Five坐摩天輪啦,點知去到嗰時又話臨時維修兩日。。。唯有繼續去下一站空中庭園展望台啦~
夜景真係好靚。。
之後就返去道頓堀食晚餐,最後一晚啦,好想打爐呢~
同早兩年嚟嗰時一樣咁好味~飽飽就返酒店執行李預備聽日返香港啦!
沒有留言:
發佈留言