食飽早餐,執好行李就出發去今日嘅第一站--土岐outlet!本來打算今日係去高山同飛驒古川嘅,不過諗住都順路,又諗住尾二嗰日可以早啲返到名古屋,所以就今日去左outlet先。。
經過尋日嘅下雨天,今日終於見到藍天白雲啦!Yeah~~~
離開outlet就出發去第二站--高山老街(上三之町)!嚟呢度嘅目的除左觀光外,最重要就係食飛驒牛串,飛驒牛包同飛驒牛壽司。
一泊好車,行過第一檔串燒已經即刻買黎試,呢檔一串要450円,幾香,幾好味!
行到第三檔,試左一串好似係700円嘅。。不得了,之前嗰2串完全無得比!即刻加碼試多串1000円嘅。。我終於知道咩叫入口即溶,就算之前係神户食神户牛都無試過呢個味道呢!
好唔捨得咁離開左壽司長龍,周圍影左陣相,就出發去超市買宵夜啦!
開車無耐。。呀!我未食飛驒牛肉包呀!睇下時間,唉。。唯有下次再黎食過啦😩
買完宵夜就返酒店,今晚住高山二人靜白雲,一泊兩食。因為我地住2樓,旅館無電梯嘅,所以要搬啲行李上房,好彩今日仲係第二日,行李唔重,樓梯唔多啫!
夠鐘食飯啦,旅館安排左我地喺間房入面食,一開門,點解無櫈架?我都叫做學過幾個月瑜珈,坐一陣地下無乜問題,不過就考起虎哥同大肥啦😂!呢餐都好豐富呀,啲牛肉都好好味,除左張相嗰啲之外,之後仲上左3樣嘢食,其中一個係茶碗蒸。而且仲有飯後品添~~
沒有留言:
發佈留言